سرپرست تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که بازیکنان تیم ملی با حفظ تمرکزشان در زمین می‌توانند در جام جهانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی در مورد شرایط بازیکنان در فاصله چهار روز مانده تا آغاز جام جهانی گفت : جام جهانی را در چند بخش می‌توان تقسیم کرد. بخشی از آن به بازیکنان با تجربه، بخشی دیگر به بازیکنانی که تجربه کمتری دارند و بخش سوم به کادر فنی باز می‌گردد که تجربه حضور در جام جهانی را دارند. این سه بخش بی‌شک با تلاش در جام جهانی می‌توانند نتایج خوبی را به دست بیاورند.
 
وی عنوان کرد: بازیکنی که برای اولین بار به تیم ملی فوتبال ایران ملحق شده و در رویداد مهمی چون جام جهانی حضور خواهد داشت بی‌شک تجربه‌اش را زمانی به دست می‌آورد که طبق خواسته سرمربی، مربی و یا بازیکنان با تجربه عمل کند تا موفق‌تر باشد. ضمن اینکه بازیکنان باید در داخل زمین تمرکز لازم را داشته باشند تا بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. اولین  نکته مهم در جام جهانی تمرکز است. اگر اشتباه نکنم در جام جهانی 1998 و یا شاید 2002 بود که زیدان بازیکن تیم ملی فرانسه که بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای هم هست، با یک لحظه غفلت و عدم تمرکز در زمین بازی تکل خطرناکی را انجام داد. معتقدم تمرکز بین بازیکنان بسیار مهم است و در کنار آن تجربه‌ای که در بازی‌های دوستانه و در نهایت تمریناتی که در زمین مسابقه کسب می‌کنند، می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.
 
سرپرست تیم ملی گفت: خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با توجه به اردوهایی که پشت سر گذاشته، شرایط خوبی دارد و از نظر آمادگی جسمانی نیز بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار دارند. باز هم می گویم اگر بازیکنان اصل تمرکز را در زمین رعایت کنند و بتوانند از پتانسیل‌های خود به خوبی استفاده کنند امیدواری بیشتری  برای نتایج خواهد بود.  ضمن اینکه گروه سرپرستی، کادر فنی و تمام کسانی که در کنار و چارچوب کاری تیم ملی هستند، تمام تلاش خود را کرده اند و امیدوارم بازیکنان با کسب نتایجی خوب قدر زحماتی که خودشان، کار فنی و مربیان و کادر سرپرستی تیم کشیده‌اند را دانسته و در بازی‌های پیش رو موفق باشند.
 
نبی در مورد دیدار ایران با ترینیداد و توباگو گفت: این تیم سبک بازی‌اش شبیه تیم‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی است و تقریبا نوع بازی این تیم به ما کمک کرد چرا که حریفان ما در جام جهانی تقریبا با این سبک بازی می‌کنند. به لحاظ فیزیکی نیز معتقدم این تیم از نیجریه هم قوی‌تر است. بازی ایران با ترینیداد و توباگو بسیار خوب و درگیرانه بود و در آخر باز هم می‌گویم اگر بازیکنان تیم در زمین مسابقه و تمرین خواسته های کادر فنی را به خوبی اجرا کنند می توانند موفق تر باشند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/